Hahaha?

Hahhahahaha, jag la upp bildera på fel blogg ! Hahaha. Nu kommer dem i alla fall.
Bästa bildkvaliten och finaste bilderna Naaaaaat

Outfit:

Killer outfit i know ! Eller inte
Jeans- Gina Tricot- 199 :-
Tröja- Egna köpcentret (mammas garderob)- 0 :-


Finaste bilden !! Eller inte, men jag suger på att fotografera och posera samtidigt, inte så bra på att fotografera när jag bara gör det heller. Men posera funkar ju :)



Har i alla fall varit och badat med Linnea x) Det var ganska kuligt.
Ska och sjunga i morgon. Är inte hemma  07.45 - 20.00 (skolan inräknad).
Bloggar kanske på morgonen, men i alla fall när jag kommit hem :)

Puss och Kram skummbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0